äntligen..

frisk!!!!
fick tillslut magsjuka, både min bror och pappa har haft men jag och mamma trodde vi hade klarat oss, men icke! självklart skulle jag få de, två dagar innan nyår-yes! men som tur var fick jag en väääääldigt snäll omgång, redan frisk så jag är nöjd.
men jag hatar verkligen att vara sjuk, man bara ligger där i sängen som en jävla zombie och glor på 12344767 olika filmer. såg bland annat: jönssonligan på kollo, familjen wild berries tror jag dom heter? och ungefär 15 till. men ett plus för att jag bara låg och glodde tv var att jag upptäckte att jag hade massor med kanaler som jag inte viste att jag hade, det var min höjdpunkt på dagen! tv4 film liksom? hur bra som helst när man är sjuk, förklarar också hur många filmer det var..
har precis fräschat till mig, igår var jag inte mycket att hänga i granen precis. NU ÄR JA FRESH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0