shopping

äntligen fanns min parfym inne..så nu är den köpt! men jag har ju dock fastnat för ralph lauren parfymen som också måste inhandlas snart för den luktar så satans gott. fick bli lite shopping på siba idag, men det var så sjukt mycket folk så jag orkade bara inte gå in i vissa affärer, folk är som galna? bara knör sig fram jag blir så irriterad.
men några behövande köp gjorde jag tillslut.
idag kommer julia skrutt hem, eller osm vi snart kan kalla henne: chokladjulia. är så avundsjuk på alla som kommer vara så bruna nu. julia carro och amanda har alla varit utomlands, och här sitter jag i pissregn och är vit. superkul.








Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt med ny parfym ! :)

2007-12-27 @ 17:54:29
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0