slingor..

sitter med slingmedel i håret, äntligen blir det av.- behövdes vill jag lova! utväxten var inte mycket att hänga i granen. Nu väntar bara resultatet..

snart är mitt julkort till micis klart och födelsedags kortet till tobbe också, det var inte lätt att komma på något kul till honom men detta blir perfekt. imorgon fyller han 50 :)
sista julklapparna är fixade och julmaten är på god väg. mmm älskar jul! men lite snö kunde ju iallafall komma, bara imorgon och sen får det gärna försvinna igen, så roligt är det inte. har kommit in i en fas nu när jag bara vill ge, har köpt hur många julklappar som helst, tycker det är så kul. tog till och med ett bra tag innan jag kom på vad jag ville ha i julklapp, mycket roligare att ge bort. tror seriöst att jag kommer starta npgot slags "slå in julklappar företag" för det kan ja sitta i timmar med, och fina blir dom, det är en sak som är säker.

gavin degraw-dreams
gavin degraw-meaning
underbara låtar<3 tröttnar aldrig.
/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0