alla hjärtans dag.

en dag jag gillar mycket faktiskt, det är något magiskt med den dagen. men iår känner jag inte det magiska, inte så konstigt kanske, har liksom ingen att dela den med. förutom mina bästa vänner såklart! så jag har bjudit hit min micaela på en alla hjärtans dag fika sen, det blir mys. ska göra en liten grej till henne nu tänkte jag, eftersom jag tycker alla grejjer man ska köpa är så otroligt töntiga, ja blir galen. nallar hit och nallar dit. det finaste är nog rosor och ett kort faktiskt, det ligger så mycket i fina ord. det är ord jag tänker ge till m. <3
hoppas ni har en mysig dag med någon bra person.
image141

MICAELA JULIA CAROLINE & AMANDA! you make my day<3
la liga, jag tycker om vårat stora gäng så mycket. glöm aldrig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0