bokat!

Då bär det av till min älskade farmor imorgon i göteborg då! ska bli så mysigt! längesen vi träffades bara jag och hon. shopping, bio & god mat! nu tänker ni säkert, eh okej shopping med farmor? men så är det faktiskt, hon är inte som en vanlig gammal skruttig farmor som sitter hemma och stickar och klagar på livet och ungdomarna minsann! hon är största mode freaket och hon är som en kompis men ändå en farmor! hon bor i storstaden och är världens hurtigaste, nu ska ni få höra hur galen hon är, varje dag gör hon 400 situps (100 åt gången dock, i olika omgånger under dagen) hon springer varannan dag, men nu är det mer power walk eftersom att hon har skadat ryggen de senaste. enligt henne är hon en sån människa som kommer att dö om hon sitter still, hon är skitsnygg och är ändå 62 liksom, helt sjukt. jag ska defenitivt bli som henne när jag är gammal! varför sluta träna för att man blir äldre? no way! snygg body until 90? ofcourse!
and i love her so much.

körskolan 08.20 imorgon! jippe! underbar tid jag fick tag i verkligen, fuck! som tur är det bara planeringslektion, min körhjärna har inte vaknat så tidigt på ett lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0