eeuhw!!

hur kan man bli så fruktansvärt slö efter lite bad i klor? jag är som en seg råtta! och mina ögon svider. badade min linser, var nog ingen bra grej att göra. satan i gatan vad ont det gör, och jag ser suddigt! vi var iallafall på vattenpalatset idag, jag micis robin & daniel! kul faktiskt, vattenpalatset är ju ingen hit när man är 17 och 20 år! men, vi var barn för en dag! och den röda, vad dom har grejat i den? jag minns när man var liten var det bara fräckt att den gick hit och dig och skitfort! men nu var det faktiskt extremt kul att åka haha, låter som 5 år men ni borde testa! den var svart, och massa lysande färger och gud va fort det gick, så körde vi ju såklart det gamla tricket " stringen" det är ju ett måste, herrejävlar var det gick! och man bara flög in i kanterna och slog i huvudet! inte så skönt dock..
sen blev det ångbastu, som jag i vanliga fall inte klarar 3 sekunder i ens. men det måste ha hänt något magiskt med mig för ja tyckte det var riktigt skönt och kunde tillochmed andas för en gång skull! sen blev det bubbel resten av tiden. vore inte fel med en bubbelpool hemma nej!
nu blir det lite kaffe så jag får lite energi igen! och ikväll blir det tacos, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0