gårdagen..

klassfest hos lisbeth, började superkul. kul att så många kom och alla undrar nog lika mycket som jag varför vi aldrig gjort detta tidigare klassen? att det ska behöva ta 1,5 år innan vi styr upp en klassfest. inte konstigt att klassen är så uppdelad, man känner ju inte varandra socialt, nära som dansare och fysiskt är vi ju! det är skönt, men känns ännu bättre nu när vi öppnat oss lite mer för varandra. hoppas alla tyckte det var lika kul som jag :) detta ska göras om snart! es2d<3
kevin var vääääldigt snäll och gav oss sovplats i sin fina lägenhet, snyggaste lägenhet vi sett i våra lov och det är inget skämt. carro tog kort på varenda vrå, så fin var den. jättetrevligt, tack för allt kevin :) hoppas du inte blev allt för trött på oss, så som vi stökade till och slängde grejer överallt. men vi städade, det gjorde vi ;)
ikväll är det party igen, jag är så fruktansvärt osugen så det finns inte ord. men, får se hur jag känner sen! partyt är ju trots allt inte långt från min dörr! tur det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0