home.

hur mysiga dagar som helst hos farmor! blev lite shopping iallafall, kunde inte låta blir bland alla vårsaker. I'm in love! fanns massor jag ville ha, massor! men det blev en ljus gul sjal och en ljus gul liten väska, som man har över axeln såklart. riktigt vårig känner jag mig nu faktiskt. fräscht och fint! me like! sen blev det också ett svart linne med djuuuup urringning i ryggen och sist ett par svart örhängen. OH GOD! nu glömde jag skorna!! skor köpte jag med! svarta, snygga!
nu ska jag snart krypa ner under täcket, är tireeeed like hell! men först blir det lite stretching! men lite arg är jag. det finns inget gott i kylen eller skåpen, jag blir galen!

/a


stretching for life!
och linnet med den djupa ryggen! vad tycks? jag gillar det a lot!
image154 
image155

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så snyggt!! Jag gillar det verkligen

2008-02-22 @ 22:41:36
URL: http://Fidelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0