oh yes

7 saker jag skulle ta med till en öde ö: (vet att man inte brukar säga "7 saker" men jag var tvungen att öka lite)


       

      

1. Min bästa vän micaela, hade inte klarat mig utan henne. om jag får tar jag med alla 4 i järngänget<3
2. rakhyvel, ehm..vem vill inte ha med det
3. shampo&balsam (hör faktiskt ihop så det blir som en sak)
4. min älskade ipod, ett måste.
5. och min mobil, den står ut med allt den lille.
6. turkisk peppar, godis suget skulle vara enormt annars
7. och sist min inte minst!! mitt duntäcke. KAN INTE SOVA UTAN!! sover som en prinsessa. kudden kan jag skita i, men hittade ingen bättre bild.

men nu när jag sitter och tittar på vad jag valt så känner jag liksom, va fan underkläder? eeuuwh!! det är också ett måste, och..jag kommer på hur mycket som helst nu man inte klarar sig utan (egentligen gör man ju det) men då blir man ett äckel! men..nu får ni tänka på att man egentligen bara fick välja tre saker! min lista blev dock 7

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0