sick

jag är sjuk och det är det värsta jag vet. man sitter hemma som en idiot och gör ingenting! klockan ringde imorse halv 8 (sovmorgon och allt) och jag kunde inte resa på mig, mitt huvud dunkade och jag hostade som en galning. mmmm mysigt! det blev barfa till att ringa pappisen som fick sjukanmäla mig. jag hatar detta! vi som hade sceniska idag med, åååh jag blir så irriterad!
när klockan var halv 1 orkade jag ta mig upp till soffan, där blev det te, alvedon, halstabletter och gossip girl.
och nu har alvedonen verkat lite så jag kan sitta vid datorn och lyssna lite musik iallafall! tur att det finns musik och datorer.

hoppas ni mår bättre än mig, puuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0