plugg plugg och plugg

iförsig kan jag erkänna att vi inte har speciellt mycket plugg så har väl inte så mycket att klaga på egentligen. men nu är det faktiskt en del att göra, och jag är så trött på det. skriver just nu en argumenterande text i svenskan, superroligt. not!
för övrigt var det direkt till träningen som vanligt på måndagar, fys och lite skotträning. jag dog nästan idag! var riktigt slut. men nu får jag pigga upp mig för imorgon är det både jazz & balett på morgonkvisten. är lite arg på mig själv för jag har blivit lite trött på att dansa..tar inte ut, orkar inte koncentrera mig och blir sur för minsta lilla jag inte klarar. skärpning alexandra!


en bild på min fina skola
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0