with your radio on

jag vet att dom är tråkiga, men man bara rycks med ;)


När gick du upp idag?

06.00

Diamanter eller pärlor?

diamanter helt klart
Senaste filmen du såg på bio?

ingen aning verkligen, går aldrig på bio längre.
Favorit-TV- program?
prison break, gossip girl, so you think you can dance..osv osv..
Vad åt du till frukost?

mammas nybakta bröd och tropisk juice.
Vad är ditt andranamn?

paula

Din favoritmat?

gillar nästan allt, men tacos, grillat(sommarmat) mmmmm...
Vilken mat gillar du inte?

pyttipanna!!!!!!! värsta jag vet.
Favoritchips?

lantchips med gräddfil smak
Vad gör du på fritiden?
spelar handboll, dansar och träffar kompisar. kompisar blir mest på helger dock..
Hur mycket tränar du?
hmm..mycket. 12 gånger i veckan(skolan inräknat såklart)
Vilken är din favorit-CD för tillfället?

lyssnar inte på cd haha, lyssnar på datorn juuuuu! men gavin degraw, lisa ekdahl, massor.

Vilken bil kör du?

har inget körkort, men övningskör våran bmw och volvo.
Favoritmacka?

rostad rostis, (den heter rostis)

Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

oärlighet och FÖR MYCKET självsäkerhet.

Vilka är dina favoritkläder?

myskläder såklart.

Om du fick åka vart du ville på semester? 

malaysia, australien och thailand.
Favoritklädmärke?

har inget, det som är snyggt.
Favorittid på dagen?

kvällen

Var är du född?

på bb i trollhättan

Vilken är din favoritsport att se på?

handboll och dans
Coca Cola eller Pepsi?

inget! vidrigt.

Fotboll eller ishockey?

fotboll
Pedikyr eller manikyr?

manikyr i såfall

Vad ville du bli när du var liten?

affärsbiträde, och polis.

Bästa barndomsminnet? 

minns inte så mycket..kanske mnär jag och min granne målade baksidan på mitt hus med kol och aska haha..det var skit snyggt, men det tyckte inte min mamma och pappa.

Varit i Afrika?

nej, men det är en dröm.

Nånsin rullat in någon i toapapper?

haha no?

Varit med om en bilolycka?

aldrig
Favoritdag i veckan?

fredag och lördag.
Favorit-snabbmatsrestaurang?

tycker inte om snabbmat så mycket, men pingvin i uddevalla är gryyyyyyyyym.

Äger du en cykel?

mmm, jättefin är den! nyyyyy!

Läggdags?

halv 11-11 på vardagar..
Senaste personen du delade en middag med?

var nog med familjen
Vad lyssnar du till just nu?

bamboo banga - m.i.a
Vad ska du göra nu?
sitta här en stund till och ta det lugnt, innan jag ska äta något och sedan bär det av till handbolls hallen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0