cash flow?

otroligt nödvängid dag, eller kanske hela veckan.
varför kan vi inte bara få sluta?
vi gör ju ändå ingenting,
inställd lektion där och ingenting där.
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
idag var det lite betygsnack och fika liksom
hade hellre legat hemma i en solstol och stekt
men imorgon ska det inte bli fint väder,
"illa illa usch va illa", så det blir en tripp to gothenburg
men mina kära vänner amanda & julia. mys
ingen shopping för min del, måste hålla i mina
kära pengar nu så jag har råd med allt framöver.
det suger att behöva säga det. om man ändå haft
obegränsat med stålar, fan vad jag hade shoppat då.
jag har liksom inte ens vunnit över 50 kr på en jävla trisslott?
oj va kul. så vinner en kärring 50 miljoner istället,
då kan istället 50 OLIKA människor vinna en miljon var?
det vore ju lite roligare än att kärringen får så mycket
så att hon inte ens vet vart hon ska göra av skiten.
fan va irriterande det är!
nu till min säng. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0