göteborg!

med m & a. satt väl mest och lunchade och fikade tycker jag men.
det behövdes, och var mysigt! fika med martina&lovisa också, goaste tjejerna!
hittade inte alls mycket, ett par ljusa jeans blev det allt.
det var något jag ville ha väldigt mycket så nu är jag nöjd!
men min skinnjacka fanns inte i min storek (såklart)
ska ju alltid krångla när man är helt kär i ett klädesplagg.
men jag ska leta vidare, och jag ska HA den jackan inom kort,
om jag nu ska få åka till haparanda och hitta den jäveln!
här ser ni de fina jeansen på bild, också den fina fina fina jackan
och den snygga snygga tröjan som ni också ser på mig SNART!!
(hittade ingen bild på den)
mysig dag.


(dock inte exakt denna färgen, men nästan så ljusa)
 
och här är den snygga jackan. jag är helt fast!!
vet att det finns ett antal människor till som är,
eftersom att den är slut överallt.
jag är så förbannad på mig själv, provade den för några veckor sen,
men tänkte att ja skulle fundera lite. jaha, kul.
det får jag lida för nu när alla är som galna i den.
SÅ JÄVLA SNYGG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0