hip hop apricot och escada, moon sparkle

image213image214

jag är helt galen i parfymen, det är den godaste parfymen jag har luktat på! sen första gången jag luktade på den blev jag fast. jag och lisa har luktat på den varje dag på väg till bussen i uddevalla (dom på kicks tror väl att vi är galna och defenitivt fattiga eftersom vi aldrig köper den, bara luktar som två jävla ferdinan + att vi sprutar som om vi luktade piss och ruttet bananskal) men idag tog lisa steget och köpte denna underbaringen. jag är så avundsjuk för jag har no money att langa upp för tillfället, så jag får sitta som en hund och vänta snällt tills pengarna ramlar ner från himlen, som jag verkar tro. tur att man kan sno av lisa tills jag köper mig en egen! har ni inte luktat på den så gör det!! eller föresten gör det inte, då blir ni bara galna i den och köper den.- alla får ju inte lukta som mig och lisa i vår! "säger vi som har ensamrätt på en parfym som finns i hela sverige" kul.

sen till vänster är även ett väldigt gott läppis vid namn "hip hop apricot" som jag skrattar lika mycket åt varje gång jag hör det. det är verkligen grymt fult namn? hip hop? jaha, vad har det att göra med ett läppglans som smakar apricot liksom? något att fundera över..detta är lisas läppis om man säger så. hon har flera stycken på lager och det är olika varje dag. hip hop apricot, marshmallow electro, strawberry funk och caramell någonting. ja ni ser ju själva vilka komiska namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0