im sorry

nu ligger jag efter med skrivandet..men jag har inte haft tid helt enkelt. men tror ingen dör av sorg eftersom jag inte är"blondinbella" eller "elin kling" som har miljarder läsare. så spelar det ju inte så stor roll! hahahaha nerd.
helgen med tindra var skitmysig, hon är som sagt världens goaste unge.
hon har blivit riktigt "alexandrig" ville bara vara hos mig hela tiden.
i lördags när hon satt i mitt knä och gosade säger hon helt plötsligt: "jag älskar dig"
med klara bokstäver, ja ni förstår ju hur förvånade jag och mamma blev.
hon är ju för underbar! en 2,5 åring som säger dom orden är rätt gulligt.
inte för att hon vet vad det betyder, så kan man ju låtsas. hon sa det iallafall!

sitter nyduschad med nyköpta ljus (ikea igår) me like. laddat upp med nya vaniljljus och massa vanliga.
när jag flytter till egen lägenhet kommer den mest bestå av ljus. helt klart!
spelade match mot melleruds damer för några timmar sen, vann med 9 bollar.
och vi gjorde 39 mål. inte dåliga målsiffror. skönt att sätta dit dom en gång till!!
aldrig varit med om några så sura kärringar alltså, tycker dom inte det är kul att spela?
förstår inte vad deras problem var, sprang mest runt och gnällde. usch! irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0