kvällen

..spenderades i göteborg. jag tog tåget ner, ensam. funny! så mötte lovisa&micaela upp mig. dom var hungriga som vargar och alla affärer stängde precis när jag kom. otur. så vi gick och åt grillad chiabata (stavas det så?) med kyckling sallad och örtaioli. säg om det inte är gott? himmelriket!! sen efter några timmar blev det kaffe, alla runt oss droppade av. men inte vi, satt väl tillslut i tre timmar. men det var hur mysigt som helst. fick träffa lite kompisar till lovisa också, där det fanns världens godaste chokladtårta som vi självklart högg in på (som dom kommer ihåg oss är det väl "dom åpna fettona i soffan som åt av tårtan som var över" trevligt. haha
FÖRESTEN, susann (lovisas kompis vi var hemma hos en snabbis) SJUKASTE HUSET? ALDRIG sett ett så fint hus. massa ingångar? poolen? fetaste badkaret? bsstun? badrummeeeeeen? jag dog, jag började seriöst nästan gråta. varför är hela deras jävla feta hus helrenoverat och snyggast jag sett? såååå avis. ja gick där och surade. tänk va vissa har det bra..
träning snart, inte sugen alls. mina ben vill inte springa idag.
/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0