fun.

sol & värme, det är det jag lever för.
man mår så bra!
men idag var jag inte glad för värmen,
för det första hade jag svarta jeans, och gissa hur varmt det var.
för de andra hade vi inte en enda pissrast så jag kunde gå ut i solen.
fick då va inne hela pissdagen.
för de tredje hade jag universums tyngsta väska idag med tusen böcker och kläder.
fråga mig inte varför, vissa böcker var helt onödiga.
sen sist men inte värst, skulle jag såklart ha körlektion 16.25 (min buss är i vbg 16.20)
fick springa till cykeln och cykla i hundranittio till körskolan,
där min lärare inte dyker upp inom de närmsta 10 minuterna.
dum som jag är, tog det ca en kvart innan jag kom på den smarta iden
att jag kanske skulle kolla om hon var sjuk eller något.
och självklart, SJÄLVKLART för att jag har stressat som en galning och har huvudvärk och vill ut i solen,
så är hon sjuk. "vi har inte fått tag på dig alexandra"
NEHE DU TANT FAN! tänkte jag. jag har bara haft mobilen med mina hela dagen och det är inga missade samtal, men du kanske har ringt ändå?
men du kan ju gå in på teorilektionen nu istället som börjar nu?
JA MEN VISST, jag har inte alls sittut på plugglektioner hela dagen idag och kan absolut
skippa de fina vädret och sitta i en sal 2 gånger 50 minuter. varför inte liksom?
så där satt jag, och tänkte på hur mycket sol jag missade. jag som älskar fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0