torsdagsledigt

på min lediga dag har jag inte legat
hemma i soffan som man borde kanske,
jag åkte och hälsa på micis på birger.
åt pasta melba, (inte lika god som våran)
men den gick ner såklart, som allt annat.
sen blev det candy på hemköp, inte heller bra
med tanke på att jag carro & maya gjort
en deal att man bara får äta EN GÅNG I VECKAN!
jag vet inte vad jag tänkte med, åt iallafall.
så nu får jag skärpa mig! en dag, borde jag klara lätt?
sen var det fotbollsmatch på kg, lärare mot elever.
kommentatrorerna gjorde matchen om man säger så..
dag och victor såklart. matchen i sig var rätt boring
nu har jag precis ätit mat och laddar inför löpningen
måste också plugga teori, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0