regn snö och slask? yummi

kvällen igår spenderades först i ett solarium, kanske lite för länge eller vad säger du mic? redface here we come. sen ut i regnet där snälla daniel hämtar upp oss, svensson och carro. sen bar det av till lägenheten. spel&god dricka och massa skratt. det blev en bra kväll! MED ETT PISSIGT VÄDER, JAG HATAR DET HÄR??
jag tänker sitta inne hela dagen, tänker inte sätta min fot ute i det här vädret. eeuuwh!

det togs lite kort..och jag har några iallafall
  

1. daniel, jag, carro, och mica jäser i soffan!
2. markus & julia var söta
3. robin tyckte det var himla skoj med " slänga med huvudet och munnen" grejen, så det blev en del kort där haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0