massage i vänersborg

Orientalisk Massage:

Denna sensationellt ljuvliga och annorlunda massagebehandling får man inte missa, jag använder mig av stenar som är knutna tillsammans med väldoftande kryddor och som peelar huden lätt tillsammans med smält granita smör och marula C-vitaminolja som värms upp, dom varma oljorna tillsammans med stenarna och kryddorna blir en underbar avkopplingsmassage.                                                                    

45 min 495 kr                                                                                                                   .


Hot Stone Massage:

Upplev en massage som är något utöver det vanliga. Med varma lena lavastenar blir massagen extra mjukgörande och djupgående, blodcirkulationen ökar och cellförnyelsen stimuleras, känn hur stressen lämnar kroppen.  Jag masserar växelvis med varma stenar och med händerna.

75 min 595 kr.


Aromamassage:

En avslappnande och rogivande helkroppsmassage. Underbara varma välgörande oljor och dofter mjukar upp spända och stela muskler och ökar blodcirkulationen.

 60 min 495 kr.



 
Jag blev så sugen på detta, måste beställa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0