intressant..

kött eller fisk? kött
drink eller shot? hmm, båda :)
öl eller vin? inget helst..men vin isåfall
kaffe eller te? kaffe helt klart
kort eller kontant? kort
dusch eller bad? dusch
pumps eller ballerina? både och
svart eller vitt? svart
tv eller film? film
morgon eller kväll? kväll

hälsomat eller skräpmat? vanlig hemma lagad mat.
jul eller nyår? nyår
europa eller amerika? europa
gym eller joggingspåret? handbollsplanen och danssalen
vad är sexigt på en man? armar och mage
vad är osexigt hos en man? för full
har du varit riktigt kär? nej..jag tror inte det..
hade du en bra kväll igår? ja, eller sådär.
det första du tänker på när du vaknar? på vardagar(måste gå upp, måste gå upp. 7 bussen)
musik just nu? colbie caillat-bubbly och akon-in your eyes
hur många kuddar sover du med? 2
favorit väder? fetaste solen och ingen vind
stökigt eller välstädat? städat
brukar du komma i tid? ja nästan alltid. kommer jag fösent är de på grund av carro"noll koll på tiden"näslund

 när blev du fotad senast? idag på bandyfesten i a hallen..
hur känner du dig just nu? rädd för att få magsjuka eftersom halva min familj har det..lite skraj vill säga
färg du hatar? HATAR inte direkt någon..men limegrön är inte det snyggaste kanske..
vad har du på dig? mjukis byxor och stor grå tröja
när och varför grät du senast? var nog ganska längesen nu faktiskt..var så övertrött i min kropp efter all träning var nog orsaken tror jag.
din favoritdryck på morgonen? vatten eller exotisk juice
rakar du benen? jo..
när brukar du gå och lägga dig? runt 11 på vardagar och..olika på helger..sent iallfall
vad ska du göra i sommar? jobba och resa utomlands med alla bruds<3
vad vill du jobba med? make-up artist eller inredare
har du tråkigt just nu? jo ganska..därför jag gör denna
vad gör livet värt att leva? haha eh..mina vänner, familj och träning
vad i livet ångrar du? sägs ju att man inte ska ångra något så..
är du bortskämd? nej
är du trött? inte så..
vad gör du imorgon? solar, är på siba m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0