klant.

idag har jag gjort världens klantigaste sak.
hahahahahaha nu ska ni få höra.
jag och mamma har grejat i trädgården idag,
tagit bort alla jävla buskar och skit som är
precis överallt.
iallafall så är det ju rötter som är 9876554 km långa.
då tänkte jag att jag skulle dra i en, den satt självklart stenhårt.
så jag drog och drog och hade ingen tanke på att den kanske
skulle låssna också.
och självklart så kommer den ju upp i en fart på 330 km/h
och jag drar såklart lika mycket som innan och flyger då rätt bakåt
som en studsboll och landar i våran lilla fina damm som
är otroligt ful för övrigt, där i är, ja ni kan ju tänka er
äckligaste vattnet. och dit flyger jag, så jag dumpar
alltså hela mitt ben. och lika snabbt var jag uppe igen.
jag tror aldrig jag har sett min mamma skratta så mycket.
för jag hade tydligen haft en så fruktansvärt ful min
av förvåning och ja vet inte vad.
så där stod vi mitt i alla buskar och skrattade.
och jag var blöt, väldigt blöt. med halva vänern i skon.
det var dagens skratt iallafall, eller om ja ska säga månadens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0