längesen

men jag har haft fullt upp, ingen ork och ingen lust.
där var hela ärliga förklaringen.
men nu blev jag lite sugen igen! och även om jag inte har tid
så tar jag min tid nu! :)
min h&m saker kom idag, passade perfekt.
det söta linnet som jag visat bild på, var bokstavligen sött ja.
lite ovant för mig, eftersom jag inte är så "sötaktig" av mig.
men, det var verkligen sommar fräscht så jag har fastnat för det.
min hallonröda bikini blir snygg när har sin fina sommarbränna,
lite längre fram. just nu ser jag bara ut som spöket laban som
absolut inte matchar med en hallonröd bikini. that's it.

imorgon bär det av till götet med skolan.
besök på balett akademin och dansforum, me like!
är riktigt nyfiken på balett akademin, lite scary låter det.
ser framför mig hur pinnsmala ballerinor kämpar vid stången
och elaka danslärare går och sticker med sina naglar i benen
för att dom ska komma längre upp. men så är det naturligtvis inte,
eller kanske lite. men lite mindre utav det onda kanske.
får skriva hur det verkligen var sen så ingen tror det är helt crazy
där nu efter detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0