jag är ledig!!

vet ni hur bra det känns?
det sura är bara vädret, men det får mig bara attl ängta till rhodos och solen ännu mer!
tiden bara flyger iväg, vilket är väldigt bra just nu fram till vi åker.Veckan på rhodos
får jätte gärna gå skitsakta, för när vi kommer hem är vi tillbaka i verkligheten.
sista året och jag vill bara få allt överstökat som har med skola att göra.
jag vill ut på äventyr och resor!

sitter med min nya (välidgt gammla bärbara dator nu) som jag fått till mitt rum.
bort med jobbigt skrivbord och stor fet skärm, usch! men jag trodde att den här datorn skulle' vara jätte bra. Där hade jag väldigt fel! ljudet hackar söndet och jag blir irriterad varje gång! hahaha ååååh va störande det är när man lyssnar på en bra låt och så hör man samma ord i 3 minuter. Men jag är glad ändå. första träningen idag också, gick bättre än väntat.
eftersom jag sprunig EN GÅNG PÅ HELA UPPEHÅLLET. (vi skulle springa en gång i veckan) så gick det väldigt bra måste jag säga. skönt att komma igång igen, jag var inte sugen på handboll för fem öre, men kommer man bara ut påplanen och får på sig knäskydd och skor så finns suget där!!
NYTT GOLV HAR VI FÅTT, det är helt otroligt! äntligen kunde dom betala ett fungerande golv åt oss. tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0