bokhelvete.

det värsta är, att jag tycker om att läsa när det är bra böcker och man har sug till det. men när man ska läsa klart en bok på ett visst antal dagar och sen hinna skriva en skitgrej om det blir jag så himla opepp till det. jag läser världens bästa bok och den är hur bra som helst men..jag orkar inte ha sån press på mig?
kan dela med mig av namnet iallfall, en blomma i afrikas öknen. den har säkert många av er läst, men jag har aldrig tagit tag i den boken. fram tills nu, jag la ner gossip girl serien för ett tag och läser en lite mer seriös bok som är värd att läsa! det gillar nog svenskläraren mer ;)

image185


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag blev precis klar med min bokrecension!

2008-02-27 @ 07:36:01
URL: http://Fidelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0