I know we belong together

handbollsmatch mot åmål idag, vann med 21-4. GAAAANSKA BRA SIFFROR FAKTISKT! rätt nöjd, men för mig själv gick det åt hell men det är ju en annan femma.
igår var jag nog tråkigast i universum, men jag var så trött, ont i halsen och allmänt trög bara. så det fick bli en hamma dag/kväll, tog fakrtikst inte ett steg utanför dörren. det kan vara skönt det också ibland, det var min uppladdning för matchen (med godis, glass, popcorn och ja allt jag kunde hitta i skåpen)
nu bär det snart iväg till idrottshuset igen(känns som det är mitt andra hem) för att titta på ibk match! :)

puss
edwin mccain-I'll be, världens underbaraste låt.- jag är käääääääääär i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0