jaha

ännu en dag att stanna hemma på, börjar ju bli van så. fast idag tänkte jag faktikst gå till skolan, hade redan bestämt mig för det igår, så jag satte klockan på min underbara tid: 06.00 och vaknade av mig själv 05.35 och kände att NEJ DU, detta går inte för sig. så jag stängde av alarmet och sov vidare till 11 istället! skönt! men inte lika skönt och sitta här o snora och inte kunna prata. NU VILL JAG BLI FRISK! förmodligen inställd match på fredag, eftersom 10 i laget är sjuka haha good job. men skönt me en matchfri helg nu när man är så krasslig!
idag ska jag skriva klart min uppsats, städa, damma(behövs, vet inte hur många gånger ja nyser EXTRA på grund av dammet), ringa körskolan-redan gjort faktiskt! ja, sen var det väl inte så mycket mer på dagens planering. underbart väder ute så hade ju inte suttit fel med en walk men, kanske borde hålla mig inne med tanke på tillfriskningen. boring!

shooooooz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0