massage och avslappning

förgyllde min dag!! våran älskade impro lärare lät oss ha 40 minuters massage idag till hennes underbara avslappningsmusik. det var det bästa på länge. vi är "massage klassen" tjatar alltid om massage, men det gör verkligen så man släpper allt omkring sig. Jag känner verkligen hur mycker lugnare och mer avslappnad jag är sen jag började på min skola, massage nästan varje vecka. jag tipsar er verkligen om det, ni borde få känna så som vi känner!

sitter äntligen och myser. gjort klart pastasalladen till imorgon, packat väskan med alla miljoner saker jag ska ha med imorgon. danskläder, badkläder för självklart ska vi till badhuset, som är så skoj på vinter för man är så otroligt fräsch då. absolut! sen handbollsgrejer till matchen i uddevalla imorgon kväll! så om ni ser mig så ska jag inte flytta nej! det är bara min vanliga packning ungefär.
som sagt så sitter jag äntligen här och myser, med mina vaniljljus som vanligt tända, kardemumma te och myskläder. kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0