handbollsträning&träningsverk

träningsvärk svar JA! fyyy iii heeeeelvete säger jag bara. föra träningen efter ett uppehåll på två ynkla veckor, så är all kondition borta känns det som? jag dog på försa träningen, våran tränare kör skiten ur oss och drar igång världens jobbigaste träning onsdag, PLUS torsdag. men hey thats life. lika bra, snart börjar dansen i skolan och bäst för mig att jag är i form tills dess annars kan jag börja gräva min grav imorgon.
men jag saknar dans nu. sjukt mycket.
idag har jag och julia kollat igenom tre feta resekataloger, kanske har vi funnit den perfekta resan, kanske inte. vi får se va de andra 13 tjejerna tycker. good luck att komma överens. yes :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, låten heter making memories of us, med keith urban! enjoy

2008-01-04 @ 02:14:24
URL: http://www.lilsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0