helgplaner

puuh..snart sista dagen på denna vecka, visst att veckorna går fort men det är alltid lika skönt med helg. som är lika fullbokade som veckorna så, inte för att det är någon ledig tid direkt men. lite ballare grejer än skola, sova, äta och träna kanske! fredag blir det handbollsmatch i stenungsund. lördag, jobb, kalas hos min faster, kolla på andreas som dansar i a hallen på fotbollscupen(rekomenderar jag er alla att se, sjuuuuuuuuuukt duktig är han) :) boogie woogie som vi kallar det. sen sola om jag hinner det som jag troligtvis inte gör men.. det står på min planering i huvudet iallafall. och till sist men inte minst, paaaaaaarty i trollhättan. träffa alla favoriter :) söndag glömde jag ju..ofcourse..pluggning med car, och sen kalas hos kusin. kalas hit och kalas dit. markus&emil måste ju komma hit också så jag får träffa dom lite innan det åker iväg! plikten kallar ju..

nu ska jag gå upp och smaka på mammas nybakta bröd och sen blir det en parkering i soffan framför handbollen, sverige-tyskland.- pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0