ikea dag

heeeeeeelt slut. idag bar det av till ikea tidigt, kom hem runt 4. long day, men det är ju de man får räkna med där inne. paradis, jag stormtrivs på ikea ska jag säga, jag vill ha allt. skulle jag bott i egen lägenhet skulle det bara bestå av ikea saker överallt haha. men det blev en massa handlat till husen äntligen..soffan blev huuur bra som helst, får plats 13 personer lite mindre om vissa är lite tjockare men. så nu är de så fint så fint hemma! :) vi får till och med åka dit en gång till, fick inte med oss allt vi ville ha hem. "storhandlar familjen" .
missade handbollen idag också bara för ja fick montera den satans soffan. antar att de var värt det! men vet ju såklart att sverige vann, yes! dock vann dom ju inte mot frankrike, men det var en bra match med mycket skador om man säger så..
nu ska jag snart sova, tidigare till skolan imorgon(på min enda sovmorgon) skooooooj, men thats life när man går dans, har scenisk produktion, föreställningar hit och dit och tiden som inte räcker till. en föreställning av komedi och inriktad på ljus är inte det lättaste som ni hör.

sov gott. puss a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0