"förfest"



"alla festar idag, hela vänersborg är ju liksom ute?"
"ja, borde vi kanske också göra det då?"
ja, så började det hela.
och där satt vi, jag och min juliett på hennes vackra balkong.
med iceglögg, vindruvor och nougat (kändes lite mindre somrigt
måste jag säga) men, det var mysigt. där vi satt och funderade på
vad vi skulle göra sen..
lite komiskt kändes det när vi hörde grannarna som hade en
lite mer vanlig förfest på gräsmattan med lite mer folk.
men, vi hade trevligt och fick sedan höra av just grannen:
men hallåååå varför kom ni inte över då?
då svarar julia en inte lika bra sak:
eh..nej alltså vi vågade inte!
WOOOOHOOO! haha..fin kväll iallafall, du & jag j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0