skolavslutning

skönt, men har ändå inte samma känsla
som jag brukar ha?
det är inte samma sak när det inte är
fint väder. blir som en vanlig dag bara.
skolavslutning ska vara värme och solsken
idas sommarvisa och den blomster tid..
men det hade vi faktiskt inte idag?
eftersom jag går på kreativa och käcka
sinclair så var det ju självklart tävlingar
och lekar, hejarklackramsor och maskottar
skulle tillverkas. och visst, det var skitkul i ettan
(och då menar ja faktiskt på gymnasiet)
för sin clair är speciellt, och man har skitkul.
men idag kände jag, och mina kära vänner
att det kanske räckte, ska bli skönt att slippa
lite sånt här nu över sommaren iallafall.
sen är det bara ett år kvar att ta oss igenom!
men jag gillar sin clair, det gör jag faktikst!
även om den är speciell och att folket är
lite väl konstigt ibland, eller ja ska väl säga alltid.
så hade jag inte orkat gymnasiet utan dans.
ikväll blir det formodligen grill hos andreas i ua.
tillbaka en gång till, det är som mitt andra hem
så jag är rätt van!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0