kvällen

blev lyckad, som alltid med gänget! inte en enda gång har det blivit en misslyckad kväll med er.
närmsta och käraste blir det alltid bäst med! <3
vi tog en cykeltur i iskallt väder för att handla all mat som ingick i den goda salladen vi skulle försöka oss på.
sen tillbaka till carolines hus och där började matlagningen..
resultatet blev hur bra som helst. blev så mätt att jag fortfarande tror att min mage helt seriöst ska spricka, kan inte ens knäppa byxorna. men det kan vi ju aldrig när vi har ätit tillsammans, de är så det ska vara! inga myggätare här heller. rejält ska det vara! :)
en sallad med rockulasallad,gula och röda körsbärstomater, avokado, sparris..med mera för jag minns inte ens allt. till hade vi vitlöksbröd och guacamole dipp. ni ser ju hur gott det låter.
att man alltid ska hamna framför datorn på kvällskvisten, inte bra.
nu blir det iallafall sängen och mycket sömn för min del.
mysig kväll med dom bästa!!

image262

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0