lisa österlund 18 år! :)

idag är det träning igen,
söndag måndag tisdag torsdag söndag handboll denna veckan.
på torsdag är jag barnvakt från 4-8 så kan inte träna. surt. sen jobbar jag hela helgen.
sen så krockade min planerade körlektion imorgon kl 08.20 med mitt matteprov. superkul!
fast per får faktiskt ta på sig det, det var han som sa att onsdagen var okej.
bara bättre för mig, eftersom jag inte pluggat igen dom 10 sidor jag ligger efter.
inte för att det är många i klassen som är där vi ska men, jag behöver lite mer tid. det får jag nu! skönt.

träning ikväll som sagt, 92orna har match innan så då ska vi kika på den!:)
föresten nu får jag inte glömma!! LISA FISEN FYLLER 18 ÅR IDAG, ÄNTLIGEN!
(nu blev vi av med det tjatet, som vi har hört från "idag är det bara 67 dagar kvar" till "IMORGON FYLLER JAG ÅR") men jag förstår henne, jag är så avundsjuk så jag finner inga ord. skruttisen är 18!! :)
snälla som vi är, och eftersom att det är våran lilla "tradition" sen vi började på sinclair, 
dukade vi självklart upp för kalas i vårat nya hängar rum-gymmet. marsipan tårta med sprakraketer  och meloncider.
har ni smakat den sorten? ny! hur god som helst.
iallafall skrev i ledtrådslappar som hon fick följa runt i skolan,
bland annat fick hon leta igenom alla (som vi kallar dom) bajstoaletter, efter en lapp.
tillslut hittade hon oss iallafall och där satt vi i mörkret och väntade spänt. som små barn!
men självklart ska alltid något gå snett, och den här gången läste vi inte på sprakraketerna hur man skulle tända dom. vi tog förgivet att det bara var att fjutta på liksom. men icke sa nicke,
då skulle man skruva bort plast och vända hit och dit. så hon fick faktiskt gå ut och sen komma tillbaka 5 minuter senare när vi äntligen fattat hur man fick igång spraket.
fint blev det iallafall, och våran lis blev glad! :) (bilder kommer, från carros kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0