micaela = 18 = FEST!

idag har jag gått långt, väldigt långt.
jag och mamma tog oss en promenad på morgonkvisten
från öxnered till onsjö, power walk takt också.
hämtade min cykel och alla mina saker som låg utspridda
hos micaela efter gårdagens party.
att jag alltid får samla in saker dagen efter party.
gårdagen blev iallafall hur bra som helst, och m var nöjd
med sin 18års dag. det är det viktiga!
och även om inte vi kom in på krogen, så gjorde hon det
och hon hade kul, var full som en kastrull och
hade en toppen kväll. det gör mig glad!
för jag vet att snart är det min tur, och då ska vi ha
sjukt roligt tillsammans. du är inte riktigt 18 förens jag är.
det vet vi båda. <3
tack för allt igår m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0