money?

jag blir galen på dessa pengar.
vart tar dom vägen?
jag hinner knappt få mina innan dom är slut?
jag blir så arg, vet att det är mitt eget fel men
dom räcker ju till ingenting. åh va sur jag är!
jag behöver köpa massa nya sommarkläder,
i den här värmen får man ju gå rakt in på sommar
outfiten, för varmt för allt helt plötsligt.

imorgon är det 18års party hos kleveros i uddevalla!
ska bli så kul, den lilla fisen är 18, det ni!
och vi har som vanligt en överraskning!
vänersborgarna kommer alltid med något annorlunda.
lördag fyller bobbin 20, då blir det grill hos honom med.
mys helg! och självklart har vi överraskning till honom med,
men den blir nästa helg! och han är så spänd vet jag, haha.
7 minuter kvart till so you think you can dance igen..me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0